15 Haziran 2010

BROWNI Tarifi

Browni nefis bir tarif

malzeme
  • 250 gram kara aci cikolata
  • 250 gram yumusak margarin
  • 2 yemek kasik kakao
  • 5 tane yumurta
  • 250 gram un
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 275 gram toz seker
  • 50 gram cikolata kiriklari
  • 100 gram findik
hazirlanisi
  • Firini önceden 160 derece ye acin isinsin.
  • Cikolatayi margarinle beraber eritin.
  • Vanilya sekerini ve sekeri iyice cirpin.
  • erimis cikolatayida katip devam cirpin.
  • Unu ,Kabartma tozunu ve kakayuda ilave edip devam cirpin.
  • Findik ve cikolata kiriklarinida ilave edip karistirin.
  • 160 derecede yaklasik 60 dakika pisirin.
  • Ben üzerine cikolata sos gezdirdim her dilime 1 er tatli kasik hindistan cevizi koyup servis yaptim.
  • Üzerine normalindeki tarifte hic bir sey gelmiyor .

21 yorum:

mine dedi ki...

nefis ötesi gözüküyor, kırmızı kahve çok çekici olmuş ellerine sağlık

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcancım çok güzel görünüyor kirazlar çok yakışmiş hımm hımm olmuş... öptüm...

emelce yemek dedi ki...

harika ellerine saglik

KEYFESEYRAN dedi ki...

Çok şık olmuş süsleme harika capcanlı tadı da harikadır eline sağlık canım

Atike Momini Ziya dedi ki...

gülcancığım,ellerine sağlık. heleki üzerine koyduğun kirazlarla müthiş görünüyor....mmmmmmmmm olsada yesem ...
içten sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.

gülay dedi ki...

gülcan canım ellerine sağlık..

Sevil Şahin dedi ki...

çok severim ben bu tadı ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Pica Flori dedi ki...

WoW!Delicios blog! :)
Just goodies!

Cafe Pepela dedi ki...

MMMmm..
Browniye bayılırım maşşalah çok güzel görünüyor..
Aranıza yeni katıldım,yürekten sevgilerimi gönderiyorum..
Görüşmek dileği ile..
Ellerinize sağlık..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bir browniye hic bir zaman hayir diyemem, nefis birsey olmus bunlar, ellerine saglik diyorum.

Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

Hoscakal

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Gülcancigim Brownilerin nefis görünüyor..Bir iki dilim aldim arkadasim...
Sevgiler
Cali

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Browni nefis görünüyor, ellerine sağlık.
*************
Hastalara şifa,borçlulara eda,kimsesizlere hami,muhtaca dost eli,
Küslere barış,işsize iş,mekanı olmayana hayırlı mekan,
Evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk,
Sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun.

Banu dedi ki...

Canım hayırlı kandiller olsun gözlerinden öperim...

Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmisinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sicakligi yuvamiza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..

Browni nefis olmuş ellerine sağlık...

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşım, hayırlı kandillerin olsun :)

öptüm

Asiye VURAN dedi ki...

ELİNE EMEĞİNE SAGLIK GÜZEL OLMUŞ KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN SİZİDE BLOĞUMDA GÖRMEK İSTERİM SEVGİLER

yemekbiraşk dedi ki...

gülcancım nefis olmuşlar :) hayırlı kandiller....

yaseminlerim. dedi ki...

Gulcancigim kandiliniz kutlu olsun .....brovnin harika gorunuyor ellerine saglik sevgiler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Gülcancım ben fehime. Brownien çok nefis görünüyor.Ekrandan alıp bir dilim yiyesim geldi :) Senden ricam kardeşimin sitesine girip bir bakarmısın tarifler bitince aynı tarifler tekrardan görüntüleniyor.Yakında görüşmek dileğiyle...

Adsız dedi ki...

poglejte si tole [url=http://www.vsezasport.si/sporti-na-prostem/kolesa/gorska-kolesa/kolesa-corratec]Gorska kolesa CORRATEC[/url]

ahter demir dedi ki...

mrh.ellerinize sağlkık cok güzel görünüyor