24 Ağustos 2010

REVANi TARIFi

revani tarifi nefis bir tarif
  malzeme
  • 4 tane yumurta
  • 1 bardak yogurt
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma tozu
  • 2 su bardak irmik
  • 1 su bardak toz seker
  • 1 su bardak un
  • 1 su bardak ay cicek yagi
  • yarim limon
  • yarim cay bardak kadar hindistan cevizi
serbeti icin
  • 3 su bardak seker
  • 4 su bardak su
  • yarim limon suyu
hazirlanisi
  • Serbetinizi kaynatin.
  • Sogumaya birakin .
  • Yumurta ve yagi yogurdu cirpin.
  • Diyer malzemeleri siray la katip devam cirpin.
  • Hindistan cevizi haric (üzerine dölülecek isterseniz baden veya cevizde tatlinin üzerine dökrsiniz ))
  • Borcaminiza yaglayip unlayin.
  • Kivami borcamin icine katip 175 derecede pisirin..
  • Sogumus serbeti ilik tatlinin üzerine dökün..
  • Üzerine hindistan ceviri afiyetler olsun.

20 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüoyr

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüoyr

evatolyesi dedi ki...

Kaymakla süper olur. Ellerinize sağlık:)

STYLE M dedi ki...

ellerine saglik beni yeeee diyor ama nasil olacak ;)

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı sabahlar. Ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

Saygılar.

Tümay Öztürk dedi ki...

Normalde şerbetli tatlı yemem ama tek sevdiğim şerbetli tatlı revanidir. Ellerine sağlık. Çok güzel gözüküyorlar:)

aleyna dedi ki...

ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK.NEFİS BİR TATLI.HAYIRLI İFTARLAR GÜLCANIM

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık bende yaptım haftasonu nefis oluyor gerçekten..
ellerin dert görmesinn..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerınıze sağlık bereketi bol olsun.

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. nefis. hayırlı ramazanlar

Gülcan dedi ki...

bende istiyorum ama olmaz diye cesaret edemiyorum ama kesin yapacağım elinize sağlık çok hoş olmuş

Hatice dedi ki...

nefis olmuş, ellerine sağlık...
sevgiler...

Canan Demirbağ dedi ki...

Revani nefis gözüküyor,ellerine sağlık canım..

Narince dedi ki...

Makarnadan önce revaniye takıldım, iyi mi? Artık şu mevsim de bir revani yapmalıyım:))

Unknown dedi ki...

Narin ciyim sevgiler canim .Revane tarifim bir kac tane var bu tarifte güzel Benim her zamanki tatifem (( 500 gram irmik 6 yemekkasik un ))) diyer malzemeler bu revani ile ayni bu tarifte cok güzel sevgiler öptüm canim.

Unknown dedi ki...

Benim sormak istedigim, mazeme listesin'deki hint cevizi ve limon suyu hamura mi koyuluyor ?

Unknown dedi ki...

Benim sormak istedigim, mazeme listesin'deki hint cevizi ve limon suyu hamura mi koyuluyor ?

Mazeme liste'sindeki hint cevizi ve limon suyu hamura mi katiliyor ?:)

Unknown dedi ki...

Canim rendelenmis hindistan cevizi üzerine dökülüyor .

Unknown dedi ki...

Hindistan cevizini anladimda limon suyu dami hamura koyuluyor, birde ben her sekerpare tarifi yaptigimda firina koyunca çok çatliyor ve ustundeki findik yukariya taraf çikiyor, sekli çok kotu oluyor, niçin oyle oldugunu yazarsaniz sevinirim simdiden tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, limonun suyu dami hamura koyuluyor ?
Birde ben ne zaman bir sekerpare yapmsam, pisince sekli çok kotu oluyor, senin ki gibi guzel durmuyor, sebebi nedir, cevap verirseniz sevinirim, simdiden tesekkur ederim :)