18 Ekim 2010

CİKOLATALI TOPLAR ,,,,,,,,,,,,, Bisküvili Tatlı Toplar

Bisküvili Tatlı                           CİKOLATALI TOPLAR            Çikolatalı Toplar




MALZEME
  • Bisküvi 250 gram kadar kakaolu
  • 1 su bardak ceviz
  • 1 paket ciy kirema 200 ml
  • 3 yemek kasik hindistan cevizi
  • 3 yemek kasik badem cekilmis
  • 4 yemek kasik nutella
üzerine malzeme
  • Hindistan cevizi ,ceviz ,antep fistigi ,cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • Ceviz ve badem gibi leri rondodan gecirin.
  • Bisküvileri mutvak robotundan un haline getirin
  • icersine tüm malzemeyi ekleyip yugurun .
  • Yumusak yuvarlaninca dagilmayacak  bir hamur kivaminda
  • Elinizde kücük parcalar alip yuvarlak toplar yuvarlayin.
  • Bu topları hindistancevizi ,ceviz ,antep fistigi veya cikolata kiriklarina bulayın.

12 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık muhteşem olmuş.

Bayram Kombesi dedi ki...

Degisik olmus denemeli mutlaka. Ellerine saglik.

çeşnici Handan dedi ki...

Görüntü çok süper insanın iştahını açıyor ellerine sağlık canım.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım.enfes görünüyor.

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım süper görünüyorlar.ellerine sağlık.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı haftalar, çok şık, çok leziz ve güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Tatlı krizlerindeki kurtarıcım olan toplara benzemiş..Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

selam canim sana hayirli ve bol bereketli bir hafta diliyorum
nefis olmus toplarin ellerine saglik
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyorlar. Çikolatalı herşeye bayılıyorum. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Mmm harikalar ellerine sağlık canım tabağı aldım kaçıyorum öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

newfis gorunuyor ellerine saglik canim
Sefa

Gülcan dedi ki...

derya ablam tabağı alıp kaçmış bana bişey bırakmamış.