20 Ocak 2011

REVANi ;REVANi ispanakli Revani nefis bir tarif


malzemeler

  • 4 tane yumurta
  • 1 su bardak un
  • 1 su bardak irmik
  • 1 su bardak toz şeker
  • 1 su bardak ispanak püresi
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardak aycicek yagi
  • Limon kabugu rendesi
Serbeti için
  • 4 su bardak su
  • 3 su bardak toz şeker
  • ceyrek limon suyu
üzerine


  • Beyaz cikolata
  • Antep fistigi cekilmis

hazirlanimi

  • Benim sevdigim tatlilardan daha öncede yapmistim bir kez simdi yeniden hazirladim yesil revani ve zebra pastaylan beraber arkadaslarim icin.
  • Öncelikle şerbeti kaynatırız bir kac tasim kaynayinca ilimaya birakiyoruz
  • Taze ispanak kullandim.
  • 6-7 yaprak ispanak yikayip az suda haslayin ve mikserden gecirin 1 su bardagi kadar olsun .
  • Normal tarifde yogurt katiliyor yoksa ispanak yogurt kullanin .
  • Diger tarafta aynı kekhamuru hazırlar gibi hamurumuzu hazırlarız .
  • 170 derece fırına süreriz.
  • Piştikten sonra tatlimiz iliyinca şerbetimizi ılık olarak üzerine dökeriz.
  • üzerine ben beyaz cikolata ve antep fistigini cekilmisini kullandim http://tatllar.blogspot.com/

 
Bu nefis bir pastaydi Hatice ablam hazirlamis hazir paketlerde malzemesini katip firina verinenlerden .Güzel cok leziz ve hafifti


pastalar 
http://tatllar.blogspot.com/

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Iımmm :)) Oldukca farklı ve başarılı buldum. Eminim deneyeceğim :) ISpanağın girdiği pasta türevi şeyleri çok seviyorum.
Şerbetli bir tatlıda denememiştim hiç.

Ellerine sağlık canım, :)

Adsız dedi ki...

ISBANAKLI TATLI GÜZEL GÖRÜNÜYOR TABİ TATMAK LAZIM:) ELLERİNE SAĞLIK..

aylinin defteri dedi ki...

çok değişik bir tat.. Bir ara denemek lazım.. ellerine sağlık..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım resmen ağzımın suyu aktı ekrana bakarken yaaa ellerine sağlık...

Eya dedi ki...

Pastasini yemistim ama tatlisini hic denemedim, ellerine saglik, sevgiler

zehra

xcelis dedi ki...

Harika olmuşşş.Teyzemde kekini yapıyor üzerini beyaz kremşanti ile kaplıyor.Revanilide çok güzeldir eminim.
Ellerinize sağlık

STYLE M dedi ki...

gülcannnn ne guzel gorunuyor bunu deniyecegim ;))

minimutfaktan dedi ki...

Çok farklı ve çok güzel ellerinize sağlık

HADİYE dedi ki...

Selam Gülcan,

Ellerine sağlık.Görüntü harika. Tarifini aldım. Bende deneyeceğim.

Sevgiler*

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık ıspanağı pastada kullandım beğendim ve revanisini yapmak fikrini de çok beğendimm:)
kesinlikle nefis bir tarif:)

PERIHAN dedi ki...

canim yine harika bir tarifle karsimizdasin.daha zebraya yorum yazamadan yine essiz bir lezzetle bizi bulusturdun.Ellerine saglik.cok güzel görünüyor demek yetmiyor bu tatlilara ve pastalara.hoscakal canim sevgiler ve selamlarimla

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Merhaba canım harika olmuş eline sağlık sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

Gülcancım canım benim ellerine sağlık enfes olmuş bayıldım
annemde diyordu bir komşusunda yemiş şahane sevil yapalım diye yapmak şart oldu en kısa zamanda yapacağım inş.
sevgilerimle
afiyet bal olsun

Cafe Pepela dedi ki...

Nefis görünüyor!
Şu renge bakın:) Ben de tatlılara katıyorum ıspanağı,çok güzel oluyor.Ellerine / gönlüne sağlık.
Kalbi selamlarımla

dokuzuncubulut dedi ki...

Ispanaklı keki biliyorum ama bunu hiç denemedim arkadaşım. Görüntüsü harika, o zaman tadı da öyledir eminim.
Ellerine sağlık olsun, sevgiler.

emine dedi ki...

gülcan hanım size teşekür ederim 2004 yılında yarışma için bu tarifi hazırladığımda bu kadar düşünmemiştim herkez tarafından sevileceğini . Ben pasta ve yemek dalında usta öğreticiyim size teşekür ederim bende kendi bloğumda 21 temmuz 2009 yayınlamıştım bloğunuzu çok beğendim sevgilerle