3 Şubat 2012

FANTA PASTASI .......... Fantakuchen



malzemeler hamuru icin
  • 4 tane yumurta
  • 300 gram toz seker
  • 1 su bardak ay cicek yag
  • 1 su bardak fanta
  • 300 ml un
  • yarim paket kabartma tozu
malzeme orta kismi icin
  • 4 tane elma
  • 2 cay kasik tarcin
  • 4 yemek kasik toz seker
üzerinin kiremasi icin malzemeler
  • 600 ml ciy kirema  ((3 paket ciy kirema ))
  • 3 tane sane sIkilastirici    ((3 paket Sahnesteif  ))
  • 3 tane schmand       ((ekşi kremaolarak geciyor   türkcesi )))
  • 3 paket vanilya seker
hazirlanisi
  • 4 tane yumurta ,fanta ve yagi ilk önce cirpin sekeri ilave edip devam cirpin .
  • Vanilya, unu  ve kabartma tozunu katip cirpin mikserle .
  • Firin tepsinine pisirme kegidi koyup hamurunuzu dökün üzerine .
  • 180 derecede pisirin yaklasik 20 25 dakika kadar
  • Elmalarin kabuklarini soyup rendeleyin suyuna cekinceye kadar kavurun teflon tavanin icersinde.
  • Tarcin ve sekerinizi katip bir karistirin seker eriyince sogumaya birtakin.
  • Ciy kirema ve sIkIlasciriciyi cirpin.
  • Türkiyedeki  kirem santiyide kulana bilirsiniz .
  • Diye malzemeleride ekleyip cirpin .
  • Buz dolabinda yarim saat birakin .
  • Kekiniz firindan cikartinca sogumaya birakin .
  • Soguyunca elmali karisimi kekin üzerine yayin .
  • Buz dolabindaki kiremayida elmalarin üzerine yayin .
  • Kiremanin üzerine tarcin ve kakao yu eleyin .
  • Afiyetler olsun  ben bu pastayi misafirlarim icin hazirladim cok  hafif ve leziz bir pasta

16 yorum:

Tarif diyarı dedi ki...

pasta harika olmuş ellerinize sağlık.Kandiliniz mübarek olsun

cafemuss dedi ki...

sunuma bayıldım mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım ve kandilin mubarek olsun.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım pastan muhteem görünüyor ama tarif yok sorunmu var acaba (
ellerine sağlık:)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım hayırlı cumalar,hayırlı kandiller,fantalı pastana söyleyecek söz yok zaten görüntü süper yapmam lazım eline sağlık,güzel yorumlarına da teşekkürler

Adsız dedi ki...

harika ellerine saglik

pastabahçem dedi ki...

çok güzel kabarmış ellerinize sağlık

birincisin dedi ki...

CANIM,HAZIRLANIŞ KISMINDA YAZILARIN ÇIKMAMIŞ AMA GÖRÜNTÜ SÜPER..YİNE TATLILAR GÜLCAN'DAN DEDİRTEN BLOGUNA YAKIŞAN BİR TARİF..ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER:)

Adsız dedi ki...

süper görünyo denıycem en kısa zamanda tesekkurler gulcan hanım.

Mery'nin Günlüğü dedi ki...

Çok güzel şeyler yapmışsınız..Ellerinize sağlık.İyiki sizin sayfanızı bulmuşum..Öğrenilecek çok lezzet var.Sevgilerr..

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel göründü gözüme ellerine sağlık.Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor:))

anne eli gibi dedi ki...

çok enteresan bir tarifmiş ellerine sağlık,keyifli pazarlar..

Peygamberim İzinden dedi ki...

Hayırlı akşamlar sevgilerimi sunuyorum..Fanta pastan harika ama üzerindeki krema türkçe değil anlayamadım.
Bir daha gelicem tarifi almak için.
:)

fidan dedi ki...

cok güzel gözüküyor kesinlikle haftaya cuma günü denicem ama tepsinin ölcülerini merak etttim kaca kac olmali mesela tesinin büyüklügü ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

Selam Fidan hanim ben 5 santim derinliginde 32 x 32 santim uzunlugunda bir firin tepsisinde pisirdim kekimi normal firin tepsilerinden biraz kücük bir kalip.Hayirli aksamlar canim kolay gelsin öptüm.

Adsız dedi ki...

super bunu deniycem