26 Kasım 2012

Taze Kadayıf cevizli


Taze Kadayıf cevizli         KADAYIF DOLMASI





Malzeme
  • 1 paket taze kadayif
  • ceviz
  • 250 gram tere yagi
serbeti icin malzeme

  • 3 su bardak toz seker
  • 3 su bardak su
  • ceyrek limon
hazirlanisi

  • Taze kadayifi buzdolabindan yaklasik bir sat önce cikartin.
  • Tere yagi eritin yag kismini kesinlikle sütlü kismi kullanmayin.
  • Kadayifin her yerine yagi döküp elinizle hadayifi ezmeden sagli ,sollu cevirinki yag hertarafina degsin.
  • Serbetini kaynatip sogumaya birakin.
  • Avuc icinize tel kadayiftan bir tutam alip üzerine 1 tatli kasik cekilmis ceviz
  • Bir kücük kasenin icersinde yaptimicerine sukup bastirin iyice fincani ters cevirin.
  • Ben böyle yaptim hepsi bir boyda ve güzel görünüyorlar.
  • Firinda 170 derecede nar gibi pisirin.
  • Önceden hazirladiginiz soguk serbeti üzerine esit sekilde kepceyle dökün.

23 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık,nefis görünüyor..çıtır çıtır..bende çok sık yapıyorum kadayıfı,sıcak sıcakta ikram ediyorum..Herkes çok beğeniyor..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Nefis görünüyor ellerinize sağlık

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

harika görünüyor , ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik güzel kardesim... Sevgi ve özlemle öpüyorum...

BENİMDENİZİM dedi ki...

Merhaba arkadaşım çok güzel görünüyor ellerine sağlıkş tel kadayıfını çok severim ama şerbetini ayarlamasını bir türlü beceremiyorum. Bir tanesini aldım haberin olsun...

Gurme Şirine dedi ki...

muhteşem görünüyor....
1 tabak da beniim için ye canım...
ellerine sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.Denedim ama pek başarılı olamadım. Oysa eşim bayılıyor.
Sevgiyle kal.

kış güneşi dedi ki...

Bayram tatlım benim eline sağlık çok güzel olur

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık canım, harika bir görüntü..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

gözüme nasıl da şirin göründüler amaaannn :)
sana afiyet olsun yarasın inşallah

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Marifetane hobi dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık, bloguna her geldiğimde yukunmakdan bi hal oluyorum hepsi birbirinden nefis tarifler maaşAllah..

ZYNP dedi ki...

ellerine kollarına sağlık canım
cevizli kadayıfa bayılırım
görüntüde muhteşem

Unknown dedi ki...

Muhteşem güzellikte olmuş kadayıflar. Hiç beceremiyorum ben kadayıf yapmayı :)) Ya hamur oluyor ya da çıtır çıtır şerbeti çekmiyor.

Ellerine sağlık canım, harika..

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık çok nefis görünüyor,tepsiyi komple alsam :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım.
benim enlerimden:)))

BAL ANNE dedi ki...

bende sıcak sıcak severim....ellerine sağlık....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Harika gorunumlu kadayif elinize saglik..

eda dedi ki...

gerçekten muhtesem gorunuyorlaaaaar :)

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Bayılırım kadayıfa eline saglık Gülcancigim nefis olmuş.

cuisine-interculturelle dedi ki...

Kadayif nefis gorunuyor, ellerinize saglik.
Blogunuz cok guzel,tariflerinizi cok begendim.
Listeme ekledim, kesinlikle takip edilmesi gereken bir blog.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Harika oldular,yarım kilo kadayıftan yaptım 20 tane oldu.Sıcakken süper oluyor,2. yi rahatlıkla mideye indere biliyorsunuz;)

Gülçin dedi ki...

Harika oldular,yarım kilo kadayıftan yaptım 20 tane oldu.Sıcakken süper oluyor,2. yi rahatlıkla mideye indere biliyorsunuz;)