7 Ocak 2013

ELMALI KURABİYE TARİFİ

ELMALI   KURABİYE  TARİFİ





malzemesi
  • 250 gram tere yag
  • 1 yemek kasik yogurt
  • 3 su bardak un
  • 2 yemek kasik patates nisastasi
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 paket vanilya sekeri
  • yarim limon suyu
  • 1,5 cay bardak pudra seker
ic malzemesi

  • 2  büyük ve ya 3 kücük elma
  • 1 su bardak cekilmis ceviz
  • ceyrek limon suyu
  • 1 cay kasik tarcin
  • yarim cay bardak toz seker
 hazirlanisi 

  •  Elmanin kabugunu soyup rendeleyin ben 4  tane orta boy elma kullandim.
  • Orta hateste limon suyunu katip elmalari  kavurun karistirarak suyunu cekince ceviz,seker ,limve tarcini katip karistirip sogumaya birakin.
  • Hamurunuzu yugurun ben orta boy bardak ile ölctüm unu .
  • Yumusak bir hamur olsun 1 cviz beze yuvarlayin.
  • Merdaneyle acip bicakla elmali harcin karsisina denk gelsin cizik atin  sogumus elmali karisimdan 1 er tatlili kasik koyup rulo yapin cizik kisma dogru .
  • Baska sekillerde vere bilirsiniz bu da cok kolay yapiliyor..
  • Önceden isitilmis 180 derece firinda pisirin üzeri pembelesinceye kadar .
  • Üzrine kurabiyelerin soguyunca pudra sekeri dökün.

27 yorum:

Unknown dedi ki...

notumu aldım bir kenara ilk fırsatta gülcanın o harika gözüken elmalısı yapılıcak :)))ellerine emeğine sağlık bir elma sevdalısı olarak gerçekten çok güzel gözüküyor....

Gülten Bostancı dedi ki...

canım ellerine sağlık şekilleri çok güzel çok beğendim

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Sunumuna bayıldım.Çok şık.
Sevgiyle kal.

Esradan dedi ki...

merhabalar öncelikle ellerinize sağlık.şunuda söylemeden geçemicem sunum harika görünüyor.emeğinizede sağlık sevgiler

berrin dedi ki...

harika görünüyorlar:) ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba gulcan hanim sizden bir sey soracaktim kurabiyeler acaba gevrek mi oluyor yoksa yumsak mi denemek istiyorum bir belis tatlisin denemek istiyorum 2 paket kabartma tozu demisiniz acaba kac gr cevaplarsaniz sevinirim belcikadan zeynep sevgilerimle
supersiniz

Adsız dedi ki...

en sevdiğim kurabiye. ertesi güne kaldığında yumuşama oluyormu? saklama kabında dahi olsa beenimkilerde yumuşama oluyor.

Unknown dedi ki...

İnanılmaz lezzetli görünüyor ellerinize sağlık Gülcan hanım bayıldım resmen! Aldım tarifi,teşekkürler :)

mutfagabuyrun dedi ki...

olsada yesem canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Katre-iSevgi dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor.
Sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canïm hayïrlï aksamlar.
mmmmmmm lezzet görünüm10 numara:)

kış güneşi dedi ki...

elin dert görmesin canım bende pek severim bunu pudra şekeri kar yağar gibi yağar elmalı pastaların üstüne

Unknown dedi ki...

Yorumlariniz icin cok tesekkürler
Sevgili Zeynepcim 2 tane kabartma tozu üzerlerinde gram yazmiyor sadece 500 gramlik un icin yaziyor .
Kesinlile hic kabarma tozu kokmuyor yumurtada kokusu hic oluyor .iyice yumuryiyi cirpin sadece kokmamasi icin .

Kurabiye agizda dagiliyor ilk yapildigi gün yani saklama kabina girmeden .
Elmalardan olsa gerek ikinci gün ilk günkü gevreklik olmuyor .Hayirli huzur dolu aksamlar diliyorum hepinize.♥

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

nefis görünüyorlar canım ellerine sağlık..

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Mevsim kış olunca akşamları çayımın yanına ilk aklıma gelen Elmalı kurabiye oluyor. Eline sağlık cnm.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzeller bayıldım bunlara
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Çok güzel oluyor bu şekilde yapılan kurabiyelere poğaçalara bayılıyorum. Ellerine sağlık canım..

meri dedi ki...

aaa bence bütün elmalı kurabiye tariflerimizi atalım kızlar yeni tarifim kesinlikle bu olucak elleriniz dert görmesin

Adsız dedi ki...

patates nisastasi yerine misir nisastasi koysak olurmu acaba slmlar

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık gülcancım
sevgiler

Duygu dedi ki...

Merhaba Gulcan. Kurabiyelerin harika gozukuyor. Eminim cok da lezzetliler. Ellerine saglik...

Ferkay dedi ki...

Elmanın kokusu geldi Güzcancım harika olmuş kurabiyeler,ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Malaysia & Singapore & brunei ideal internet blogshop for wholesale
& supply korean accessories, accessories, earstuds, locket, rings, trinket,
bangle & hair accessories. Promotion 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
Also see my site: salt lake city locksmith

susamcorekotuFeriha dedi ki...

hayranım sana bilesin :))
sevgilerimi bıraktım

Chef Leziz dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize sağlık

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Şekil olarak 2010 yılından beri hem poğaçasını hem kurabiyesini yaparım. Ellerinize sağlık çok güzel duruyorlar. Patates nişastasını ilk kez duydum. İnşallah patates nişastalı da deniyeceğim.

Rosita Vargas dedi ki...

Realmente exquisita y saludable me encanta ,abrazos desde el sur de Chile.