26 Mart 2013

MISIR EKMEĞİ .......Maisbrot

Maisbrot 







malzemeler
  • 450 gram bugday unu
  • 450 gram misir unu
  • 600 ml süt
  • 2 tane yumurta
  • 2 yemek kasik toz seker
  • 1 cay kasik karbonat
  • 100 ml zeytin yag (ben ay cicek yag 50 ml 50 ml de zeytin yag kullandim)
  • 1 tane yas  maya 40 gramlik
  • 200 gram rendelenmis mozzarella kasar peyniri 
  • üzerine susam ve cörek otu
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde maya, ,zeytin yag ,yumurta ilk önce cirpin mikserle maya erisin.
  • Süt ,tuz,seker ,karbonat ,tektar cirpin.
  • Unlari ekleyip iyice cirpin . Tuzlu kek hamuru kivaminda olmali 
  • Rendelenmis kasar peynirini katip karistirip bor camin icersine hamurunuzu dökün .üzerine susam ve cörek otunu sepistirip
  • önceden isitilmis firinda 180 derecede yaklasik 30 -35 dakika kadar pisirin 
  • Soguyuncada dilimleyip servis yapin afiyetler olsun nefis cok güzel bir mısır ekmeği çok nefis bir tarif denemenizi öneririm .








23 yorum:

Tatlı Cadı dedi ki...

misss... kokusu buralara kadar geldi.. görüntüsüne de bayıldım, eline sağlık canımcım.. (^_^)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Harika olmuş.Lezzeti görüntüsünden belli.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Kek gibi olmuş,şahane gözüküyorr:)
Ellerine sağlık canımm

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

IYI AKŞAMLAR EKMEK NEFIS GÖRUNUYOR

Tarif diyarı dedi ki...

Mısır ekmeğini çok severim nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım

Hanifeden Lezzetler dedi ki...

Mısır ekmeği nefis görünüyor ellerinize sağlık

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım banada beklerim sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Mmmm mis canim eline saglik güzel.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım uzun zaman sonra merhaba...

Ellerine sağlık çok severim ama hiç evde denemedim ...
Bu arada beni yalnız bırakmayıp ziyaretime geldiğin için çok teşekkür ederim ayrıca uyarın için çok çokk teşekkür ediyorum iznim olmadan fotolarımı kullanmış şimdi yazdım cvp bekliyorum...

meri dedi ki...

uyyy bi karadenizli olarak bayılırım hemde yoğurda doğramaya ellerine sağlık arkadaşım

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık mıs gıbı duruyor yoğurta doğrayıp yıyeceksın

Unknown dedi ki...

Waaav nasıl güzel görünüyor ellerine saglık.sevgiler:))

mutfagabuyrun dedi ki...

off.mis miss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık misler gibi kokar mübarek sevgiler...

Fatosca Tadlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok güzel olmuş ekmeğin :))))
Sabah sabah olsada yesem dedim şu an :))))
Denenecekler listesine eklendi bile:)
Öpüyorum canım,
sevgiler...

Renkli Dünyam dedi ki...

Off şuanda kahvaltı masamda olsada yesem.Ne güzelde kabarmış ellerinize sağlık Gülcan Hanım.Selamlar.

marifet ellerimizde dedi ki...

harıka gorunuyor..ellerıne emeklerıne saglık:))))))))

Unknown dedi ki...

Harika olmuş canım. Balığın yanında süper gider, ellerine sağlık..

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor. Bloğunu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler,

keyiflisofram dedi ki...

Merhaba ziyaretinize geldim ve güzel bir blogla karşılaştım ,güzel paylaşımlar dileğiyle ...
mısır ekmeği harika görünüyor ,ellerinize sağlık....

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm mısır ekmeği nefis görünüyor. Nasıl da canım çekti. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

negüzel kabarmış harika :)

Unknown dedi ki...

oldukça lezzetli görünüyor elinize sağlık