22 Mart 2013

MISIR UNLU KURABİYE

  Hindistan Cevizli Kurabiye            MISIR UNLU KURABİYE 


malzemeler


  • 1,5 Su Bardağı Mısır Unu
  • 200 Gr. Tereyağ
  • 2 yemek kasik yogurt
  • 200 gram  pudra sekeri
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 2 tane yumurta  (akinin 1 tanesini ayirin üzerine sürmek icin )
  • 1 Çay Bardağı Süt
  • 3 su bardak un 
  • yarim su bardak hindisdan cevizi 
  • yarim su bardak hindistan cevizi üzerine
yapilisi
  • Oda sıcaklığında yumuşamış tereyağ, sıvı yağ ve şekeri mikser ile iyice çırpın.
  • Yumurta, süt, mısır unu ve kabartma tozunu  yarim su bardak hindistan cevizi ekleyin.
  • Unu azar azar ekleyip, yoğurarak, ele yapışmayan yumuşak kıvamlı bir hamur yyugurun 
  • Kıvamı tutturduğunuzda un eklemeyi bırakın.
  • Hamuru serin bir yerde yaklasik yarim saat  dinlendirin.
  • Esit sekilde kopartip yuvarlayin önce yumurta beyazina sonrada hindistan cevizine bulayin  kurabiyeler yuvarlayinve yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizin.
  • 175 derecede önceden ısıtılmış fırında 20-25 dk. pişirin

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık olsa çayın yanında ne güzel olurdu.Sevgiler:))

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

harikasın canım,eline sağlık bende bugün ekmeğini yedim,seviyorum mısır ununun farklı lezzetini

Unknown dedi ki...

Cok tesekkürler yorumlariniz icin .Kisa bir ara veriyorum ara sira yine paylasirim blogumda yaptiklarimda .Ben bir amaliyat gecirdim kolumda tuslara bastigim icin bu yüzden kolumda intaplanmalar oldu .Tenis kol ismini duymussunuzdur benimde basima geldiSon iki yildir cok zor sag elimi ve kolumu kullaniyordum isallah iyilesincede eskisi kadar bloguma zaman ayiramasamda sevgiler hepinize

bircanın renkli dünyası dedi ki...

mis gıbı gozukuyorlar .:D olsada yesekkk,

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Cok gecmis olsun.... allahim sifalar versin... guzel paylasimlara devam edersiniz insallh.... ayrica kurabiye de harika emeklerinize saglik...

mutfagabuyrun dedi ki...

mis gibi kokulu kokulu harika olmuştur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Mısır unuyla ekmeğe bayılıyorum,kurabiyesi kimbilir nasıl lezzetlidir,tarif için teşekkürler.